WP6: Osvješćivanje javnosti, diseminacija i umrežavanje
Specifični cilj: Osigurati uključenost lokalne zajednice u aktivnosti očuvanja.
- Očekivani rezultati: 5 radionica o upravljanju staništima (1 o lokvama, 1 o kanalima, 3 usmjerene na vlasnike privatnih poljoprivrednih zemljišta u Natura 2000 područjima s riječnom kornjačom ), 5 kratkoročnih volonterskih akcija (uključeno najmanje 50 volontera), 1 edukativni program - Čuvar lokve: 1 slikovnica (500 podijeljeno), 1 dokumentarna knjiga (500 podijeljeno), 3 igre (2700 podijeljeno).
Specifični cilj: Osigurati kontinuirano povezivanje i razmjenu informacija s drugim stručnjacima.
- Očekivani rezultat: 5 radionica o upravljanju staništima (1 o lokvama, 1 o kanalima, 3 usmjerene na vlasnike privatnih poljoprivrednih zemljišta u Natura 2000 područjima s riječnom kornjačom) u kojima sudjeluje najmanje 100 dionika; 3 radionice za ex-situ upravljanje riječnom kornjačom (sudjeluje najmanje 50 dionika), 3 radionice o održivoj poljoprivredi na gnjezdištima za vrijeme Tjedna Mediteranskih slatkovodnih staništa (sudjeluje najmanje 20 vlasnika zemljišta).
Specifični cilj: Podići svijest o riječnoj kornjači, mreži Natura 2000 područja i važnosti bioraznolikosti.
- Očekivani rezultati: 3 seminara (na Tjednu Mediteranskih slatkovodnih staništa, sudjeluje najmanje 500 osoba); 1 obrazovni program (Čuvar lokve: 1 slikovnica (500 podijeljeno), 1 dokumentarna knjiga (500 podijeljeno), 3 igre (2700 podijeljeno), 1 putujuća izložba posjetila je 30 škola i najmanje 2000 djece), 1 volonterski program, 5- kratkoročnih volonterskih akcija, uključeno najmanje 50 volontera.
Specifični cilj: Osigurati komunikaciju o bioraznolikosti, projektu Natura 2000 i vrsti Mauremys rivulata međunarodnoj publici.
- Očekivani rezultat: Unaprijediti turističku ponudu sadržajima usmjerenim na bioraznolikost, posebice kroz Dane Mauremysa u Zoološkom vrtu grada Zagreba (4 održana) i Tjedan Mediteranskih slatkovodnih staništa (3 održana, uključeno najmanje 8000 osoba), objave na engleskom jeziku na web stranici i društvenim mrežama (1 objava mjesečno), dio promidžbenog materijala tiskan je na engleskom jeziku.
ZADACI:
- T6.1. Materijali za vidljivost projekta i širenje informacija. (HYLA, svi partneri)
- T6.2. Obrazovni događaji, programi, lokacije i materijali. (ZOO, svi partneri)
- T6.3. Povezivanje s ostalim LIFE i drugim relevantnim projektima. (FAZ, svi partneri)